نوشته شده توسط : آرین بتن
پودر بتن

استفاده از بتن رنگی در هنگام بتن ریزی که یکی از حساس ترین و مهم ترین مراحل اولیه در ساخت و ساز ساختمان می باشد می توانید زیبایی و لطافت در فضاهای خشن را به دیگران هدیه دهید.

آیا تاکنون این پرسش برایتان مطرح شده که این ساختمان های بسیار بلند چگونه استحکام خود را حفظ می کنند؟ چرا این ساختمان ها با وزش بادی از پا در نمی آیند؟ پاسخ همه این سوالات تنها یک دلیل دارد و آن هم سلسله مراتبی است که در ساختن یک ساختمان طی می شود. یکی از اصلی ترین مراحل این سلسله مراتب بتن ریزی است. به کارگیری از بتن در ساختن یک ساختمان باعث مستحکم شدن یک بنا می شود. میزان مقاومت یک بنا تا حدود زیادی تحت تاثیر بتن ریزی است.

اگر در این مرحله توجه کافی، ظرافت و حساسیت لازم را به خرج ندهیم بعد ها با مشکلاتی مواجه می شویم که پیامد های بسیار ناگوار و سختی های بسیاری را برای ما به همراه خواهد داشت. اما اگر با دانش و حساسیت لازم این کار را به درستی انجام دهیم تا مدت ها خیالمان بابت هر نوع ریزش و نابودی ساختمان آسوده خواهد بود. برای اطلاع از راه های درست بتن ریزی و دانستن اصول و قواعد آن، سری به شرکت بتن آریانا بزنید تا با کسب اطلاعات بیشتر کارایی کار خود را افزایش دهید.

ایران روی گسل قرار دارد!!!

با توجه به شرایط و موقعیت جغرافیایی کشور عزیزمان ایران که در آن زمین لرزه های زیادی اتفاق می افتد، بتن ریزی بسیار اهمیت دارد و باید به صورت کاملا حرفه ای انجام شود تا توانایی مقابله با فشار را داشته باشد و با هر پس لرزه ای فرو نریزد. حال که تا حدودی با نقش پررنگ بتن ریزی در ساخت و ساز آشنا شده اید بهتر است مراحل انجام گیری این کار را نیز بدانید. زیرا هر چه اطلاعات شما در این زمینه بیشتر باشد، بتن ریزی شما حرفه ای تر و ساختمان شما تا مدت زمان بیشتری سرپا باقی می ماند.

مراحل بتن ریزی

قبل از اینکه به شرح مراحل بتن ریزی بپردازیم باید این موضوع را بدانیم که بتن ریزی یک مرحله بسیار بسیار حساس در ساخت و ساز به شمار می آید. پس قبل از انجام کار باید با کسی که تجربه بسیار بالایی در این کار دارد مشورت کنیم و از راهنمایی های آن بهره ببریم. بهترین مشاوران غیر حضوری و رایگان را می توانید از سایت بتن آریانا در خواست کنید. مشاوران ما در این سایت به صورت آنلاین و شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. شما با استفاده از تجربیات بالای این مشاوران می توانید عمل بتن ریزی را به بهترین شکل انجام دهید.

چهار عمل اصلی بین ریزی

عمل بتن ریزی در 4 مرحله انجام می گیرد. که دقیق و درست انجام دادن هر یک از این مراحل در جای خود دارای اهمیت بسیار بالایی است.

مرحله اول: ترکیب مواد

در فرایند بتن سازی باید قبل از انجام هر کاری از آماده بودن بتن اطمینان حاصل فرماییم. اگر در ترکیب مواد به طور صحیح استفاده نکنیم و مواد را به اندازه با یکدیگر ترکیب نکنیم دردسر هایی هم برای ساختمان ما و هم برای سازندگان ایجاد خواهد شد که بعدها دچار ضرر های عظیمی می شود.

مرحله دوم: آرماتور و قالب بندی

در این مرحله نقش مهندسینی که بر ساختمان نظارت دارند مشخص می شود. مرحله دوم مرحله آرماتور و قالب بندی است. این مهندسین با در نظر گرفتن چندین فاکتور مثل:  تعداد طبقات و کیفیت زمین، به انتخاب تعداد میلگرد ها  برای بستن آرماتور می پردازند. این ها با محاسباتی که برای بتن ریزی انجام می دهند، معمولا در اطراف آرماتور ها فضای کوچکی را در نظر می گیرند  تا قالب های نگهداری را در آن قرار دهند.

مرحله سوم: بتن ریزی

حال نوبت به ریختن بتن در فضاهای مشخص شده می باشد. برای بتن ریزی از دستگاه هایی همچون: پمپاز بتن، سیستم آسانسوری و مونوریل استفاده می شود. در بتن ریزی به سقف باید به این نکته توجه کنیم که نباید با تاخیر زمانی همراه باشد زیرا در صورت این کار سقف دچار ترک خوردگی می شود.



:: برچسب‌ها: بتن ریزی , قیمت بتن ریزی , انواع بتن ریزی , اجرای بتن ریزی ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرین بتن
پودر بتن

پودر بتن یکی از محصولات شرکت آریانا می باشد شما می توانید این محصول را بدون واسطه به صورت آنلاین با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.

پودر بتن قسمتی از شکست های زندگی را جبران می کند! ما انسان ها در طول زندگی خود با مشکلاتی زیادی دست و پنجه نرم می کنیم، هر کدام از این مشکلات در صورت عدم توجه و یافتن راه حل به دردسر های عظیمی برای ما تبدیل می شوند. برای مثال در ساخت و ساز اگر ابزار مناسب و محصولات را درست ترکیب نکنیم ممکن است تمام عمارت ما به یکباره نابود شود. اما آیا باید منتظر همچنین اتفاقاتی در زندگی باشیم؟ راه حل این مشکل چیست؟ چگونه می شود از این ویرانی جلوگیری کرد؟ برای یافتن پاسخ و رهایی از تمامی این مشکلات فقط کافیست سری به سایت بتن آریانا بزنید. اما راه حلی که برای رهایی از تمامی این مشکلات پیشنهاد می شود چیزی جزء پودر بتن نیست.

پودر بتن چیست؟

این ماده سفید رنگ به صورت پودر و خشک می باشد و حالت چسبندگی بسیار بالایی دارد. پودر بتن از مواد استحکام بخش و بر پایه پودر معدنی به همراه چسب پلیمری مخصوص به عنوان بتونه سطوح: گچی، بتنی و سیمانی قابل استفاده می باشد. این محصول به دلیل استفاده از چسب پلیمری مخصوص ضخامت حدود 5 میلی متری ایجاد می کند و همین باعث می شود که سطوح ترک نخورد. اما بهتر است قبل از استفاده از هر محصولی با مزایای آن آشنا شویم و بفهمیم که استفاده از پودر بتن چه مزایایی را برای ما به دنبال دارد. در این قسمت به برخی از مهم ترین مزایای این محصول اشاره می کنیم تا شما با این محصول فوق العاده بیشتر آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: پودر بتن , خرید پودر بتن , قیمت پودر بتن , فروش پورد بتن , پودر سخت کننده بتن ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرین بتن
رنگ بتن
استفاده از رنگ بتن باعث زیبایی ساختمان ها و اجزای بتنی می شود شما می توانید با خرید این محصول با بهترین و ارزان قیمت زیبایی را به ساختمان خود هدیه دهید.

رنگ بتن دلیل زیبایی ساختمان ها و اجزای بتنی است. این محصول به زیباتر شدن فضای شهری و خارج شدن فضاهای بتنی مثل ساختمان از تک رنگ بودن و خشک و بی روح بودن کمک می کند. به شکلی شهر زیبایی خود را مدیون رنگ بتن است.

همه ما انسان ها در طول روز در درون شهر تردد می کنیم. با چشم انداز های آن برخورد می کنیم و از دیدن تنوع رنگ ها خوشحال می شویم. اما آیا تاکنون به این فکر کرده اید که این رنگ ها چگونه در درون بتن های سفت و سخت راه پیدا کرده اند؟ چگونه می شود به بتن های یک رنگ و محکم رخنه کرد و به آن روح شادی بخشید؟ شما می توانید برای یافتن پاسخ سوال های خود به سایت بتن آریانا مراجعه کنید و با کسب اطلاعات کافی در مورد رنگ بتن به پاسخ سوالات خود دست پیدا کنید.

اما بهتر است پس از آشنایی اولیه با این محصول کمی بیشتر با کاربرد های آن آشنا شویم.

کاربرد های رنگ بتن

رنگ بتن یک محصول بسیار مفید است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به ساختمان ها و فضاهای شهری کاربرد های دیگری نیز دارد.

بسیاری از افراد به اشتباه دچار این تفکر می شوند که اگر از این محصول استفاده کنند مقاومت بتن را از بین می برند. در صورتی که این تفکر کاملا غلط است. زیرا این محصول نه تنها مقاومت را از بین نمی گیرد، بلکه باعث ایجاد چشم انداز زیبا تری نیز می شوند. حتی رنگ بتن در برابر نور خورشید مقاوم است. در اثر تابش مستقیم نور خورشید نیز از بین نمی رود و حالت خود را از دست نمی دهد.

اما از دیگر کاربردها و خواص این محصول می توان به: ثبات داشتن در برابر عوامل محیطی، نداشتن خطر های زیست محیطی، تاثیر منفی نداشتن بر روی خاصیت های بتن و حفظ کیفیت بتن در فضاهای قلیایی اشاره کرد. حال ما باید بدانیم رنگ بتن بیشتر در چه فضاهایی کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

از رنگ بتن بیشتر درجدول سازی، نماسازی، بلوک سازی و گچ کاری استفاده می شود. این موارد ذکر شده تنها گوشه ای از کاربرد های این محصول در ساخت و ساز می باشند. برای اینکه از دیگر کاربرد های این محصول آگاهی یابید فقط کافیست به سایت بزرگ و معتبر بتن آریانا مراجعه کنید تا از نقش پررنگ رنگ بتن در ساخت و ساز و فضاهای جغرافیایی مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: رنگ بتن , بتن رنگی , قیمت رنگ بتن , فروش رنگ بتن , خرید رنگ بتن ,
:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()